GYIK
Milyen szállítási módok érhetők el?
Megbízható logisztikai partnereink, a Packeta, DHL, GLS, DPD, MPL, Express One, DACHSER és UPS cégekkel dolgozunk együtt a BohoPop megrendeléseinek Európa-szerte történő kiszállítása során. A BohoPop fenntartja a jogot, hogy másokat is igénybe vegyen, azok elérhetőségétől és a megrendeléshez való alkalmasságától függően. A BohoPop nem vállal felelősséget a csomag telephelyünkről való kiszállítása utáni késedelmekért.
Teljes egészében kiszállítják a rendelést?
Néhány termékünket, például bútorokat, világítástechnikai eszközöket és nagyméretű/törékeny tárgyakat, amelyek szállítási ideje hosszabb (pl. nagyméretű szőnyegek és tükrök, fali polcok, függőleges kertek és nyomatok), közvetlenül márkáink saját logisztikai csapatai vagy speciális/dedikált futárszolgálatok küldik. Ezért egyes tételek feladása és kézbesítése külön történhet. Amikor egy tétel úton van, e-mailben értesítést kap a feladásról a vonatkozó követési adatokkal.
Miért nem kínálnak ingyenes visszaküldést?
Független vállalkozásként büszkék vagyunk arra, hogy gondosan válogatott, minőségi termékeket, valamint kivételes ügyfélszolgálatot kínálunk - és büszkén mondhatjuk, hogy ennek eredményeként rendkívül ritka, hogy egy terméket visszaküldnek, ami az ötcsillagos értékeléseinkkel együtt reméljük, hogy bizalmat ad ügyfeleinknek ahhoz, hogy nálunk vásároljanak.
Ezt szem előtt tartva úgy döntöttünk, hogy INGYENES kiszállítást kínálunk minden 30 000 láb feletti megrendelésre a magyar szárazföldön belül, így több vásárlónk élvezheti és profitálhat abból, hogy nem kell plusz szállítási díjat fizetnie - ahelyett, hogy ingyenes visszaküldést kínálnánk, amire sokkal kisebb valószínűséggel lesz szükség.
Vállalkozásként folyamatosan keressük a fenntarthatóbb és környezettudatosabb megoldások lehetőségeit. Az ingyenes visszaküldés és az oda-vissza szállítás ösztönzése szükségtelen CO2-kibocsátással jár. A felelős és átgondolt vásárlás támogatása segít csökkenteni környezeti lábnyomunkat.
Szeretnék több információt egy adott termékről?
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon a 0036 204410125-ös számon, vagy írjon nekünk az info@bohopop.hu e-mail címre, és örömmel adunk Önnek további információkat a termékekről.
Hogyan használhatom fel az online kedvezménykódomat?
Egyszerűen add meg a kedvezménykódodat, amikor a rendszer a pénztárnál kéri. Felhívjuk figyelmed, hogy rendelésenként csak egy kedvezménykód használható fel.
A kedvezménykódok csak teljes árú termékekre érvényesek. Kivéve az outletben vagy leárazáson lévő termékeket.
Ha olyan terméket vásárolsz, amely jelenleg leértékelve van, kérjük, őrizd meg az üdvözlőkódodat, és használd fel egy későbbi rendelésre. INGYENES magyarország-szállítás vonatkozik minden 30 000 Ft feletti rendelésre. Általános Szerződési Feltételek érvényesek.
Milyen fizetési módok elfogadottak?
Rendeléseit online áruházunkon keresztül adhatja le. Csak tegye a megvásárolni kívánt terméket/termékeket a kosarába, majd kövesse az SSL biztonságos fizetési felületünkre vezető utasításokat. Számos fizetési lehetőséget kínálunk, többek között bankkártyával és hitelkártyával, Amex-szel, PayPal-lal, Shop Pay-jel, Google Pay-jel és Apple Pay-jel.
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
Azt szeretnénk, hogy minden vásárlásoddal teljesen elégedett legyél a BohoPop-nál. Mindent megteszünk, hogy kiemelkedő minőséget, ár-érték arányt és kiváló szolgáltatást nyújtsunk.
Ha vissza szeretne küldeni egy terméket, vagy ha úgy döntött, hogy nem tartja meg, kérjük, 14 naptári napon belül küldje vissza nekünk a termékeket eredeti csomagolásukban, címkével együtt. Szükség esetén kicseréljük a terméket vagy termékeket, vagy visszatérítjük a vételárat.
Minden árut új és használatlan állapotban kell visszaküldeni, az eredeti szállítólevél másolatával együtt.
A visszaküldés költsége Önt terheli. Ingyenes visszaküldést nem kínálunk.
Részletesebb információkért kérjük, tekintse meg a „Visszaküldés és visszatérítés” oldalunkat.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Független vállalkozásként igyekszünk a szállítási költségeket a lehető legalacsonyabban és legkedvezőbb áron tartani - ezért magyarországon történő szállítás esetén mindig csak a kis csomagok díját számítjuk fel - függetlenül a rendelés méretétől vagy súlyától! Emellett számos szállítási szolgáltatást is kínálunk, amelyek közül választhat, valamint INGYENES standard magyar szárazföldi kiszállítást 30.000 Ft feletti megrendelések esetén, beleértve a bútorokat és a világítást is.
Az otthoni kiegészítőket Packeta, DHL, GLS, DPD, MPL, Express One, DACHSER és UPS szolgáltatással szállítjuk, és teljes körűen nyomon követjük őket; 30.000 Ft feletti megrendelések esetén ingyenes kiszállítást biztosítunk Magyarország területén.
A bútorok szállítása általában 2-4 hetet vesz igénybe. További információért vagy árajánlatért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot közvetlenül az info@bohopop.hu e-mail címen vagy a +36 20 44 10 125 telefonszámon.
Ha szeretne érdeklődni a szállítási költségekről Magyarországon kívül, de az EU-n belül, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot közvetlenül az info@bohopop.hu e-mail címen vagy a +36 20 44 10 125 telefonszámon, és örömmel adunk Önnek árajánlatot. Felhívjuk figyelmét, hogy csak az EU-n belül szállítunk.
További információkért kérjük, tekintse meg a Szállítási és Visszaküldési szabályzatunkat.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A legtöbb megrendelést 2 munkanapon belül igyekszünk feladni. A hétvégén vagy munkaszüneti napon leadott megrendeléseket a következő munkanapon küldjük el.
A választott szállítási módtól függően az EU-s kézbesítés 1-3 munkanapot vesz igénybe a rendelés feladásától számítva. A rendelések feldolgozása és kiszállítása általában 2-5 munkanapon belül történik.
Várható szállítási idő az ügyfél tartózkodási helyétől függően: Minden célállomás: 3–8 munkanap
Kérjük, vegye figyelembe, hogy egyes nagyméretű/törékeny termékek (pl. tükrök, lámpák és nagyméretű szőnyegek), valamint a rendelésre készült termékek kézbesítése kissé hosszabb időt vehet igénybe – ezt mindig egyértelműen feltüntetjük az egyes termékek oldalán a „szállítás” leírásában és a pénztár oldalon.
Nem ismeri fel a követési számomat?
Amint a rendelésed feladásra került, küldünk egy nyomonkövetési számot. Ha a nyomonkövetési számod nem ismert, kérjük, próbáld újra néhány óra múlva, mivel néha eltarthat egy ideig, amíg megjelenik a követési rendszerben. Felhívjuk figyelmed, hogy ez nem vonatkozik a különösen nagy/törékeny vagy bútorrendelésekre, mivel ezeket egy erre szakosodott futárszolgálat és szállítócsapat küldi, akik közvetlenül felveszik veled a kapcsolatot a szállítási dátumokkal és a frissítésekkel kapcsolatban.
Ha bármilyen kérdése vagy problémája van a nyomon követett rendeléssel kapcsolatban, kérjük, írjon nekünk az info@bohopop.hu címre, vagy hívjon minket a +36 20 44 10 125 telefonszámon, és örömmel segítünk.
Nem kaptam meg a rendelésem?
Amikor a rendelésed úton van, kapni fogsz egy feladó e-mailt egy követési számmal, így nyomon követheted a csomagodat. Ha nem kaptad meg ezt az e-mailt, vagy a csomagodat nem kaptad meg a várt időben, kérjük, hívj minket a 0036 20 44 10 125 telefonszámon, vagy írj nekünk az info@bohopop.hu címre, és örömmel segítünk a csomagod nyomon követésében.
Mi van, ha nem vagyok otthon, amikor megérkezik a kézbesített csomagom?
Kis, közepes és nagy/nehéz csomagjainkat Packeta, DHL, GLS, DPD, MPL, Express One, DACHSER és UPS szolgáltatással szállítjuk. Minden szolgáltatásunk nyomon követhető, így a kézbesítést a feladás után Ön is nyomon követheti. Ha a kézbesítés időpontjában nem tartózkodik otthon, egy névjegykártyát hagyunk Önnek, amely elmagyarázza, mit kell tennie ezután, vagy hogyan kell átszervezni a kézbesítést. Bizonyos szolgáltatások és futárszolgálatok esetében lehetőség van arra is, hogy a csomagot biztonságos helyen hagyja, ha előre tudja, hogy nem lesz otthon.
Bizonyos nagyobb és törékenyebb cikkeket közvetlenül beszállítóinktól, speciális futárszolgálatokkal küldünk. Minden szolgáltatásunkat teljes mértékben nyomon követjük, és a feladást követően követési adatokat kap.
A bútorok szállítását közvetlenül Önnel egyeztetjük, és egy Önnek megfelelő dátumot és időpontot egyeztetünk.
Mi van, ha meggondolom magam, vagy vissza szeretném küldeni a terméket?
Ha bármilyen okból úgy dönt, hogy visszaküldi a terméket, 14 napos (kérdés nélküli) visszaküldési szabályzatot kínálunk a csomag kézhezvételétől számítva. A visszaküldéshez kérjük, vegye fel velünk írásban a kapcsolatot az info@bohopop.hu e-mail címen, és mi küldünk Önnek egy kitöltendő visszaküldési űrlapot. Kérjük, töltse ki a visszaküldési űrlapot, adja hozzá a rendeléséhez, és küldje vissza nekünk az alábbi címre - kérjük, vegye figyelembe, hogy ezt a visszaküldésről szóló értesítéstől számított 14 napon belül kell megtennie. A terméknek használatlannak, eredeti csomagolásában, összeszerelés nélkül (ha van ilyen) és ugyanolyan állapotban kell lennie, mint amelyben átvette.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy az Ön felelőssége biztosítani, hogy a termék biztonságban visszajusson hozzánk. Sajnos nem tudjuk visszatéríteni a visszaküldés postaköltségét vagy futárköltségét olyan termékek esetében, amelyeket meggondolta magát. Ha jelentős értékű vagy méretű terméket küld vissza, javasoljuk, hogy kövessen nyomon követhető kézbesítési szolgáltatást, vagy kössön biztosítást.
További információkért kérjük, tekintse meg a Szállítási és Visszaküldési szabályzatunkat.
Mi van, ha a termék nem olyan, mint amire számítottam?
Igyekszünk minden egyes terméket természetes állapotában bemutatni. Mivel azonban egyes termékeink egyedi gyártásúak, kézzel készítettek és/vagy kézzel készítettek, illetve újrahasznosított anyagokból készültek, előfordulhat, hogy egyes termékek darabonként apró eltéréseket mutatnak, vagy a fa erezete és méretei kissé eltérnek. Ha bármilyen okból úgy érzi, hogy a termék nem olyan, mint amire számított, és vissza szeretné küldeni, kérjük, kövesse a visszaküldési irányelveket, amelyeket a Szállítási és Visszaküldési szabályzatunkban ismertetünk.
Egy megvásárolni kívánt termék nincs raktáron?
Ha az Önt érdeklő termék jelenleg nincs raktáron, vagy nem rendelkezik a kívánt mennyiséggel, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a 0036 20 44 10 125-ös telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@bohopop.hu e-mail címre az elérhetőség és az újrakészletezés dátumával kapcsolatban. Alternatív megoldásként értesítést is kérhet, amikor egy termék újra raktáron lesz, ha megadja e-mail címét az „Értesítsen, ha ez a termék elérhető” opció alatt a kifogyott termékek oldalán. Felhívjuk figyelmét, hogy néhány ritka és újrahasznosított darabunk egyedi darab, de ahol lehetséges, szívesen keresünk Önnek alternatívát.
Hogyan kaphatok segítséget, ha szükségem van rá?
Telefonon a 0036 204410125-ös számon érhet el minket hétfőtől szombatig 9:00 és 17:00 óra között, vasárnap pedig 9:00 és 12:00 óra között. Soha nem vagyunk messze, ezért ha nem tudjuk fogadni a hívását, kérjük, hagyjon üzenetet, és 24 órán belül visszahívjuk. Vagy írjon nekünk e-mailt az info@bohopop.hu címre, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldalunk bal alsó sarkában található „Chat” alkalmazásunkon keresztül.













